Pročitaj kako je bilo na Sea Star Festivalu 2019

Došlo vrijeme za još jedno, treće po redu, izdanje Sea Star Festivala 2019. Dva dana sunca, prekrasnog Umaga  i odlične glazbe. Zvuči dobro? U tom tonu počeo je Sea Star Festival 2019 koji u goste dovodi neke od najpopularnijih imena domaće i strane scene kao što su: Wu-Tang Clan, Nina Kraviz, Sven Vath, IAMDDB, Mahmut Orhan, Ilario Alicante, Enrico Sangiuliano, Bajaga i Instruktori, Hladno Pivo, Vojko V. Miješajući ritmove trepa, hip hopa, roka te drugih – Sea Star ništa ne prepušta slučaju. Smješten na prostorima održavanja poznatog ATP Umag turnira, svake godine bilježi sve veći broj gostiju iz zemlje i svijeta. Iznimka slučaju nije ni ova godina, kad se očekuje do 50% više posjetitelja nego lani.

Addiko Main Stage na Sea Star Festivalu 2019
Pogleda na Addiko Main Stage © Sea Star Festival 2019.

Prvi dan Sea Star Festivala 2019

24.05.2019

Prvi dan festivala je uz odličnu organizaciju protekao uz puno dobrih emocija te bez većih poteškoća. Za otvorenje festivala pobrinuo se High 5 sa svojim tvrdim ritmovima te beskompromisnim nastupom. Publiku su držali na vrhovima prstiju, a ništa manje se nije očekivalo od ovih miljenika trep scene. Nakon njih smo na Tesla Stage imali prilike vidjeti Fox, ili se zabaviti na nekoj od odličnih manjih pozornica raspoređene kroz prostor festivala. Upravo one nude raznolik te kvalitetan sadržaj kroz čitavu večer, a u kojem možete uživati i rasplesati se dok čekate sljedeći nastup. Od spomenutih vrijedi svakako izdvojiti Beach Grooves i Exotic Laguna pozornice, iz kojih su se širile pozitivne vibracije te su zabavljale publiku svojim bogatim setom do kasnih noćnih sati.

Pogledajte kako je prošao prvi dan Sea Star Festivala 2019

Nakon Foxa na pozornicu dolazi i nezaobilazna senzacija domaće scene Vojko V, koji odlučno kaže „ne može“ lošem provodu. Uz odlične reakcije publike, nastup ovog domaćeg autora razduzdao je prisutne te još jednom dokazao kako se nalazi na vrhuncu svoje glazbene karijere. Iza njega dolazi ljupka IIAMDB, koja zasigurno nikoga nije ostavila ravnodušnim. U nastavku dolazimo do vrhunca večeri, nastupa tri DJ-a svjetskog kalibra: Illario Allicante, Sven Vath i Nina Kravitz. Illario svoj set otvara tvrdo i energično, a publika ga prati uz plesne pokrete . Time se stvara poveznica između glazbe i publike koja traje ostatak večeri. Vath dodatno podiže ljestvicu, a pokazuje zašto ga nazivamo velikanom techno glazbe. Uz dobre emocije u zraku, imerzija postaje potpuna te kulminira odličnim setom ruske techno dive Nine Kravitz. Naposljetku, ne zaboravimo spomenuti Krankšvester te njihov nastup pred prepunom Nautilus arenom i brojnim fanovima, spremni da zapjevaju svima nam poznate stihove.

IAMDDB
IAMDDB © Sea Star Festival 2019.
Sven Vath
Sven Vath © Sea Star Festival 2019.
Nina Kraviz
Nina Kraviz © Sea Star Festival 2019.

Drugi dan Sea Star festivala 2019

26.05.2019

Drugi dan festivala započeo je rokerskom štihu uz Bajagu i Instruktore. Uz već dobru uvježbanu kombinaciju jednog od najdugovječnijih bendova EXYU scene, publika je imala prilike uživati u bogatom repertoaru hitova poput Lepa Janja ili Ti se ljubiš na tako dobar način. Baš kao dobro uštiman sat, a savršeno opušteni i prirodni, kroz impresivan performans su uz ovacije publiku pozdravili s intimnom Tišina. Nakon njih na pozornicu dolaze zagrebački pastusi Hladno Pivo, koji svojim žestokim nastupom ne ostavljaju puno prostora za oklijevanje. Uz kombinaciju starih hitova kao što su Pjevajte Nešto Ljubavno i Nije Sve Tako Sivo te novijih pjesama poput Mojoj Majici,  kroz večer donose ponešto za svakoga. Uz punu glavnu pozornicu, publiku ostavljaju zagrijanu i spremnu za ono što slijedi.

Pogledajte kako je prošao drugi dan Sea Star Festivala 2019

Glavni događaj, a u jedno i headliner festivala, bio je svakako nastup Wu Tag Clan. Hrvatska publika je ove legende hip-hop scene dočekala uz krajnjem iščekivanju, ali i s pregrštom dobre energije. Nju ste mogli osjetiti u zraku, vidjeti na fanovima što su nestrpljivo čekali da postanu dio ove glazbene priče. Kako najbolje opisati nastup ovih velikana? Možemo probati uz pojmove sirove energije, ritma te ponosa. Upravo je ono što definira njihov nastup, vrijednosti te glazbu. Riječima samog benda, energiju koju uložite dobijete natrag. Nje kroz nastup svakako nije nedostajalo, s obje strane. Publiku su nasmijali, animirali te ostavili u ekstazi, u potrazi za kojom minutom nastupa više. Dovoljno je reći: You don’t fuck with the clan. Završetkom nastupa o kojem će se zasigurno dugo pričati, na glavnu pozornicu dolazi talentirani Mahmut Orhan koji se pobrinuo da atmosfera ostane užarena do dugo u noć. Uz osjećaj nostalgije ovu dobru festivalsku priču zatvara sa svojim setom Lady Lee, u ranim jutarnjim satima.

Wu Tang Clan
Wu Tang Clan